Dagens plan

Idag ska jag cykla ner på stán och kolla efter lite saker på min inköpslista.
Jag kom på att det ju kan vara bra att ha med sig lite apoteksvaror, värktabletter och så, men efter en
stund insåg jag att jag ju faktiskt ska till ett land som har Boots! =)

För er som inte vet så är Boots Storbritannien (finns kanske någon annanstans?) och alltså även Irlands
svar på ett apotek, bara det att butiken är stor och utbudet oändligt!
De har massa saker som inte finns i Sverige och några saker som inte ens är lagligt i Sverige.
Boots har allt ifrån roliga badbomber till mirakelkrämer och dunderkurer för ex förkylning!

På inköpslistan inför Irland har det skett några förändringar, då lite köpts och lite lagts till.
Numera ser den ut ungefär såhär:

  • En resväska
  • Röda ridbyxor
  • Sporrarna!
  • Vantar
  • Mössa
  • Pannband
  • Vinterskor (köps ev på Irland)
  • Täcke och kudde
    Ska köpa vakumförpackade på IKEA, det är alltid skönt att ha sitt eget med sig.
Det jag framförallt ska köpa idag är en outfit att ha till helgen.
Jag ska på ett hejdundrandes party i Småland, och det är sista gången jag ser många av mina vänner
innan jag åker.
Jag har svårt att hitta festkläder som jag verkligen gillar,
men nu måste jag verkligen hitta något bra!


Någon som har tips på en snygg festoutfit någonstans?



Kommentarer
Matilda

Åhhh. Vad är det för röda ridbyxor du är ute efter? Är det sådan otroligt snygga med mörkblå skodd? Säg till när du hittar, var du hittar och hur mycket du får ge i sådana fall ;D

2010-09-15 @ 21:28:59
URL: http://matildajohanssons.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0