Mina Förebilder

Ja, som jag skrev i det här inlägget så har jag lite svårt att hitta den där motivationen som ger
Blogginläggen lite extra glans, eftersom jag inte får skriva om det som gör mig motiverad
= min egen ridning!

Men, så kom jag på något annat som motiverar och framförallt inspirerar mig:
M I N A  F Ö R E B I L D E R !

Först tänkte jag skriva ett gigantus inläggus, men kom på att det kanske var bättre att skapa en ny
kategori och ge dem alla ett varsitt inlägg - det förtjänar de.
Jag har nämligen ett par förebilder inom ridningen, vissa mer, vissa mindre.
Vissa som ni känner till, vissa som ni aldrig hört talas om.

Spännande värre!

Alla är/har varit betydelsefulla för mig och min utveckling som ryttare på sitt sätt, och det ska bli
jättekul att presentera dem för er!



Första presentationen kommer strax...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0