A beautiful mess

Mitt i all denna hysteri med Irland och resan och framtiden,
gör det fortfarande så fruktansvärt ont...

Idag är det två månader sedan jag såg henne.
Två månader sedan jag gnuggade ansiktet i hennes man.
Två månader sedan jag pussade hennes mule för sista gången.

Det går fortfarande inte en timme utan att jag tänker på henne.
Inte en dag utan att jag gråter efter henne.

Min fina fina Kenny ♥




Through timeless words, and priceless pictures
We'll fly like birds not of this earth
Tides they turn, and hearts disfigure
But that's no concern when we're wounded together




Trough it all, it was so worth it.



Kommentarer
Matilda

Usch :( Så tråkigt. Hoppas du hittar en annan pudding på Irland. Inte som ersätter men som tillsätter ännu en fantastisk häst :)

2010-09-15 @ 09:48:10
URL: http://matildajohanssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0