Yes to carrots!

Är man hästälskare så
är man automatiskt
morotsälskare!


Jag har hittat en serie med produkter som heter
Yes to carrots!



De är grymma och jag vill verkligen rekommendera dem!
Tittar man på innehållsförteckningen så hittar man bara saker man känner igen:
- Vatten
- Olja från morotsfrön
- Morotsjuice
- Lera från döda havet
- Rosmarin
- Pumpa
- Sesamfrön
- Avocado
- Sötpotatis
- Granatäpple
- Honung
m.m.


Och allt är organiskt/ekologiskt och gör huden mumma-mjuk!
Det finns shampoo, balsam, handkräm, bodylotion och ännu mer grejs.

Ja, jag ville bara tipsa!
Jag vet inte ens om det finns i Sverige, men jag gillar denna serie skarpt och handkrämen har verkligen räddat mina händer från det hårda Irländska klimatet =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0