Det onda ögat!

Jag har faktiskt en anledning till den dåliga uppdateringen.
I den galna Irländska blåsten har jag lyckats fått något i mitt vänstra öga som infekterat det riktigt ordentligt! Jag har aldrig haft något problem med mina ögon på det här viset förut, så jag var inte alls beredd på att det skulle göra såhär svinont!
Det får tandvärk att kittlas!

Igår var jag hos Farbror-Irländska-doktorn som ville bedöva hela ögat och tvinga mig ha piratlapp för det i ett par dagar. Först skrattade jag bara, men sedan fick jag reda på att jag inte skulle kunna rida då, så jag vägrade - hästtjej in i märgen!
Mitt alternativ var ögondroppar och att stå ut med smärtan, så det gör jag nu, och det gör faktiskt lite mindre ont efter varje gång jag droppar.


Hahahahahaaa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0