Another spinn...

... On the rollercoaster that is my life.

My God,
Här vänds och vrids allting så snabbt att jag knappt hinner med i vändningarna!
Igår var jag ledsen eftersom allt pekade åt att jag skulle förlora en av mina pojkar, pojken med stort P, jag planerade att konfrontera chefen idag på morgonen och var beredd att gå ganska långt för att få min vilja igenom.

Vad tror ni händer idag när jag beger mig iväg på mitt uppdrag?
Jo, först möter jag kvinnan som skulle provrida Rupert och hon säger att det inte kommer bli av eftersom hon bestämt sig för att behålla sin gamla häst. Efter det stöter jag på Chefen som säger att jag fått en ny häst.
EN NY!

Självklart är jag glad,
men jag blir ärligt talat sjösjuk av denna känslo-karusell...


Nyförvärvet är i alla fall en 2,5åring som jag ska börja 'leka' med. Han är helt vild och kan hela registret när det kommer till bus och bråkigheter, men han är till synes ganska lugn ändå. Det är en valack, med en Connemara-pappa och mamma vet jag inte riktigt vad hon är, stor häst i alla fall.

Låt mig presentera;
D U N L I C K Y
den lilla gula hästen med det konstiga namnet


Kommentarer
liiisaaas

skulle inte du kunna filma lite i stallet o de hästar som du har nu? :D

2010-11-10 @ 20:46:18
URL: http://liiisaaas.devote.se/
Matilda

Hoppas det löser sig på bästa sätt då ;D Gillar den nyes namn riktigt skarpt iallafall!

2010-11-11 @ 19:57:05
URL: http://matildajohanssons.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0