Välkommen Hem <3

Jag har haft en så himla bra första dag hemma i Winter Wonder Land!
Jag vaknade vid 11, åt lite frukost och zappade runt lite på tv:n. Det är första gången på två månader som jag tittar på tv..!
Sedan tog jag på mig kläder och gick ut...

...med världens bästa hund!


Vi gick på en mysig promenad i snön, och gammelman var hur pigg och glad som helt. Känns så himla bra att vara hemma hos honom igen (och min familj+vänner såklart!).
Efter promenaden åkte jag och Vati ut på en shoppingtur!
Han visade mig några Örebroställen som jag lyckats missa förut, och jag kom på lite saker jag faktiskt behövde!
Som ett par döfina skor:

De är ännu snyggare IRL, ska försöka ta kort med dem på!

Det var länge sedan jag köpte något på Hööks, men jag har varit på jakt efter ett par rutiga ridbyxor med stora runtor ett tag nu, och hittade ett par jättefina där! Jag hoppas verkligen att de håller ett tag, men jag har för mig att HorseHead-kläderna håller lite bättre än deras eget märke? Jaja, det märks!
Köpte även deras nya Softshell-ridbyxor!
De var så himlasköna, hur varma som helt med sitt fleecefoder!
De hade en rätt fin Rugbytröja på rea också, så den fick följa med den också:


Och sist men inte minst...


Nu ska jag mysa lite med mina saltlakritsar (som inte finns på Irland) och Hippson.

Sedan är det sags att titta på H&M - We love horses sändningar från
OLYMPIA!!!!


Kommentarer
elin dahllöf

Mysigt det låter maja! Kul att läsa lite om dig din filur =) kram!

2010-12-21 @ 01:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0