Framme!

Nu är jag framme på Annaharvey igen!

Flyget var försenat och bussen långsam, men annars har det gått bra att resa. Just nu är jag ganska rastlös eftersom det inte finns någon mat och jag har inget att göra.... Chefens fru kom och hämtade mig vid bussen, och hon sa att jag var tvungen att hälsa på Rupert när jag kom till gården, för han har stått vid grinden och väntat på mig varje dag, världens finaste Rupe! Mycket riktigt så stod han där OCH GNÄGGADE när jag kom! Han lät mig knappt hälsa på Billy och Kilamonjaro eftersom han bara ville bli kliad i pannan och ruffsad i luggen hela tiden ♥
Han är ju faktiskt bäst!


Kommentarer
Mamma

Mys-mys!! men det där med mat som inte finns oroar mig! Kram <3

2010-12-29 @ 21:40:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0