DRIVER DU!?

IGÅR KOLLADE JAG OCH MAMMI PÅ MIN FLYGBILJETT, BARA FÖR ATT KOLLA NÄR JAG SKULLE VARA FRAMME. VET NI VAD VI MÄRKTE?
JAG ÅKER I MORGON, INTE DEN 30:E!!!!
I MORGON!!!

Därför har jag varit lite vild de senaste 24 timmarna...
Jag har inte riktigt hunnit med allt som jag ville hinna med när jag var hemma, framförallt inte införskaffat allt som jag behövde... Men det löser sig. En säkerhetsväst, helst en racesafe, var det viktigaste, men det får chefen beställa hem åt mig istället =)


Igår hade jag i alla fall en urmysig dag med mina favoritflickor! Johanna (ex sambo) och Carolin (ex groom, haha) och jag fikade inne i stan i tre timmar och kollade sedan in mellandagsrean lite. Det enda jag hittade då var en ny stalljacka, en svart med ett stort 'Kilimanjaro'-märke på armen från Cubus. Lite kul eftersom Killi heter så haha!
♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦♦ ♦
Idag gav jag säkerhetsvästjakten en sista chans och begav mig till Horsefarm i Falkenberg. Jag hittade ingen säkerhetsväst, men fatta vad jag hittade istället:

Ett blått Scapa från äldre kollektionen!
JA TACK!
På lite rea också, så det kostade 500 spänn, så himla kul!


Det blev dessutom två gräsligt gröna spön, eftersom ridskoleflickorna har en förmåga att 'låna' mina spön och inte lämna tillbaka dom så har jag nu valt en gräslig (haha, gräs) färg som ingen kommer vilja sno:


I morgon klockan 04.30 börjar resan tillbaka till Gröna ön!


Kommentarer
Emelie

Oj vilken tur att ni dubbelkollade så du inte missade flyget!



"gräslig (haha, gräs)" hahahha!

2010-12-28 @ 16:52:11
URL: http://semlur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0