Bye Bye!

Alla vart imponerade över att jag gick upp klockan 8.30 idag för att hinna rida Rupert och klappa om de andra pojkarna ordentligt!
Rupert var lite lat idag, men gick ganska bra ändå. Vi gjorde inte så mycket krävande grejer, galopperade lite över bommar och det fixade han fint.

Sedan kramades jag med Kilamonjaro, Billy och Skorpan innan jag traskade ner till miniatyrhästarna och busade lite en sista gång..!

Jag undrar just hur 2 veckors vila kommer påverka mina grabbar...
Rupert kommer antagligen inte förändras så mycket, kanske att musklerna växer till sig lite ytterligare! Billy kommer garanterat gå upp i vikt och terrorisera de andra på lösdriften som aldrig förr, haha! Kilamonjaro befarar jag kommer gå ner i vikt... Ska be chefen stödfodra honom ordentligt! Jag hoppas att Skorpan kommer ihåg att han inte är en vildhäst längre, och att vi inte riktigt behöver börja om från början igen.

Om ungefär en timme åker jag iväg till bussen, klockan 18.00 stänger gaten och 18.50 lyfter vi!
Home sweet home!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0