The Equestrian Centre

Här är det då meningen att jag ska skriva om den anläggningen jag ska åka till på Irland. Än har jag ju inte bestämt mig vart, eller pratat med någon mer än att jag fått hjälp att hitta några olika stora Equestrian centres.

Mina enda krav har varit att det ska vara ganska stort, och i vacker miljö. Stort ska det vara eftersom jag hellre tar hand om 10-20 hästar per dag än 4. Jag vill inte riskera att knyta för starka band till någon, detta ska vara ett jobb.
Vackert ska det vara efetrsom jag finner Irland som ett så vackert land, och jag vill se och  uppleva det från sin bästa sida. Jag är ju en walker, jag älskar att promenera, och vill kunna vara ute och galoppera i härliga skogar och på enorma fält, haha!

Så länge kan jag visa lite bilder från min tidigare Irlandsresa,
när jag hade min praktik på Clonshire equestrian centre.


Utsikten från mitt fönster!


Två ponnyer jag hopptränade åt deras ägare.


JD, cool och lat kille med kapacitet som han inte använda, haha!


TK som jag red varje dag, vi fick vara med på en tävling också!
Det var en nyttig erfarenhet!


De hade superfina terränghinder, en av Irlands största banor!


Jättehärliga ridvägar!


Fina hagar till hästarna...!


Jag trivdes bra på Clonshire, men nu vill jag till ett annat ställe.
Vart får vi se, när tiden är mogen.


Kommentarer
Matilda

Gud vad mysiga bilder =D

Fina hästar med =)

2010-08-17 @ 13:35:34
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0