Ny Telefon?

Jag är i desperat behov av en ny telefon!
På väg till falsterbo i juli tappade jag min telefon i marken och sedan dess har displayen
en 1cm tjock svart ram som inte går att få bort. Det batyder att va 4cm av varje sms är
fullkomligt oläsbart.

Det är inte jättekul.

De senaste två åren har jag haft min fina fina s500i:

Jag har verkligen älskat min telefon, den är verkligen snygg!

Meeeen, den håller inte speciellt bra, och nu vill jag variera mig.

Nej, jag vill inte ha en Iphone.
Det må vara den outstanding bästa telefonen just nu, men den är stor.
Den är värdelös att ha med sig i stallet och jag är expert på att spea skärmar, och
med tanke på att hela den telefonen är en enda stor skärm så blir det inge bra.

Jag behöver egentligen inte heller speciellt mycket funktioner eftersom jag ändå alltid
har datorn nära till hands.
Det jag kommit fram till, som kommer vara det absolut viktigaste egenskaperna hos min nya:
1. Det ska gå att ringa på den.
2. Det ska gå att sms med den.
3. Den får gärna ha gps (jag är noll lokalsinna)
4. Den ska vara snygg.

Fyran är nästan viktigast, jag vägrar he en ful telefon, haha!

Den här har jag kärat ner mig i:


Den är apsnygg, och roigt rosa!
Dock råkar det sto Dolce & Gabbana på den, vilket gör att priset skenar lite...
men jag får se, jag hittar ingen annan som är lika fin och stilren.

Yeye, i-landsproblem kanske, men jag är verkligen i behov av en ny.
Sa jag att min s500i är ihoplimmad med trälim?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0