När solen skiner och det regnar....

.... Dansar alla Guds änglar ♥


Gud vad jag fick springa omkring på skolan! Det kändes som första året all over again!
Först fick jag gå in på receptionen för att fråga vart jag kunde hitta formuläret. Dem hänvisade mig
vidare till biblioteket där jag skulle skriva ut formuläret från skolans elevhemsida. Ok, tänkte jag.
Skriva ut från skolans datorer har jag ju bara gjort tusen gånger förut =)
Neeeej, då har dem installerat nya program så att jag var tvungen att fixa dit servicekillen för att
lyckas skriva ut skiten - screw pdf!
Tre datorer hann jag avverka innan jag utmanade ödet med en Mac som ordnade problemet på 30 sek.
När jag då äntligen hade pappret i handen ropar de i högtalarna att det är 5 min kvar till stängning, och
jag har ungefär femtioelve saker att fylla i. Shit.
Racerpennan skrev i allt och skrev under för att sedan inse att jag skulle leta mig fram till Q-huset.
Q-huset? Wtf?
Jag har gått på skolan i ett år och har ingen aning om var det ligger!!!
Det var bara att älga iväg, och som tur var hittade jag det - bakom R-huset (Nej, bokstäverna har ingen
som helst logik, därför borde de döpas om till apan och lemuren eller något annat roligare...
Jag ska nog föreslå det när jag kommer tillbaka!)

Nu är jag i alla fall officiellt inte en student på Högskolan längre.
Det känns som helt klart sätt väg att gå.

På måndag slutar jag jobba och åker till Örebro - då kan Irlandsplanerna börja på riktigt!



Lite Halmstadsbilder kan jag bjuda på =)

HÖGskolan ;)


Biblioteket som går ut i vattnet!


Torget med Kyrkan i bakgrunden

Bästa Shoppinggatan!

Regnbågen kikade fram på vägen hem

 



 

UPPDATE!

Såg just HV Polos Autumn/Winter Kollektion, och dog lite!
Det är ju mitt absoluta favoritmärke, och dem gör min inte besviken i år heller:


 

 

Denna förtjänade sin helt egen bild:


Så som jag ser det är det meningen att man ska da den under ett täcke för att motverka skav
eller så, men på bilderna använder dem den som en Halsduk.
Haha, jag känner mig lite blåst, men det ser onekligen mysigt ut!


Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA

SV: oj, ja världen är allt mycket liten! :P Jag och Gabbi har vart bästa vänner sen vi gick i 6an.

2010-08-18 @ 22:39:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
STOCKHOLMSJENNA

SV: haha, ska hälsa till henne.

Jag minns att de året hon åkte på ridlägret så åkte jag på partyresa :P så det var därför jag inte åkte med.

2010-08-18 @ 23:11:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Louise

Jag dør oxå, riktigt snygga saker !

2010-08-19 @ 07:26:27
URL: http://formone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0