Håll i hatten!

Det blev lite shoppat ändå!


Peelingvantar, Dry shampoo, ögonfransböjare, nagelstärkade lack.


Bobby's Shampoo & Balsam


Haha, rolig bild på min nya platt-lock-tång.


Pierre Robert Hipsters.
Jag var bara tvungen, det är märket från den där reklamen med tjejen som hjälper
till att putta på bilen i sina 'Pierre Robert underwear'. De är säkert jättebra
;)


2 kg hantlar i frän färg


Jag är riktigt nöjd med mina köp, allt var bra-att-ha-saker!
Jag har ju gett mig fan på att börja träna när jag flyttar till Örebro.
Hantlarna ska jag ha med mig när jag joggar hade jag tänkt =)



I morgon är det dagen med stort D.
I morgon ska jag tatuera mig, och det ska bli så häftigt!

Tatueringen kommer bli så himla fin, och det kommer kännas så bra att ha den.

Mer om detta i morgon!




Kommentarer
Lisa

2 kilo att jogga med!? Jag har på 1 kg, och det är döden efter en långpromenad..!

2010-08-16 @ 21:55:47
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/
Lina

Åh, vad roligt att höra ifrån dig!! Jag tänkte mycket på dig och din änglahäst ska du veta <3 Tårarna kröp fram när jag läste om henne här nere...



Sv: Tack! Hehe, det är inte jag som valt färgskalan :P Inte riktigt min färg heller, om man säger så ;-)

2010-08-17 @ 09:35:00
URL: http://equilina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0